tisdag 31 mars 2009

Kära dagbok

Kära dagbok

Ännu ett mardrömsdygn av slag och ovillig sex. I natt har jag nog bara sovit 3-4 timmar. Resten av tiden har jag i stort sätt blivit tvingad till prostutation och blivit misshandlad 2 gånger. Mina känslor är mycket svåra att beskriva, jag mår väldigt dåligt och det bränner över hela kroppen efter alla slag och sparkar som jag har fått.

Men idag har jag bytt rum till ett lite större. I mitt förra rum var det bara brun/gråa väggar av sten, förutom borta vid dörren i vänstra hörnet var det en liten bit trä på väggen. Ett fönster med svart stålgaller för finns det också. Det gör att man inte kan komma ut. Under fönstret står det en röd gammal säng.

Men i det ”nya” rummet ser det nästan likadant ut bara att sängen står i andra sidan av rummet. Ovanför sängen är det inristat hjälp med stora bokstäver och två och ett halv färdigt utropstäcken efter. Men den fräna doften av svett och alkohol lukter det i båda rummen. När jag kollar noga så ser jag att det är stänk av torkat blod på högra väggen. Jag vill bara inte tänka hur det blodet kom dit och på den människan som var här innan.

Hur kan människorna som gör detta vara så grymma? Var får man idén ifrån att göra så här mot oskyldiga? Tänker dom bara på sej själva? Dom som kommer hit och inte fatta at dom gör mer skada.

Min middag idag var lite rester av pasta som dom åt igår till lunch.

Men nu måste jag gå för jag ska ha en kund om 10 min och måste hinna göra mej i ordning.Skrivet någonstans i Paris. Något datum i mars. Tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.