onsdag 22 april 2009

Dagboken

Jag vaknade av att jag hörde hundra som skällde och bilar som körde på bron över mig. Min mage kurrade, jag var hungrig. Det låg en liten kycklingbit kvar bredvid mig sen i går. Jag åt upp den.
Sen gick jag i väg för att leta efter mer mat. Jag letade i soptunnor och jag hade tur - jag hittade en söndrig filt som någon hade slängt. Jag fortsatte leta och hittade en halv uppäten hamburgare. Sen gick jag tillbaka till bron och satte mig på en tidning. Jag började äta på hamburgaren, den smakade inte bra. Jag gick ner till ån bredvid och drack. Medan jag var nere vid ån så kom en skåpbil och ur bilen klev en kvinna och en man. Dom gick ner till mig och sa att jag skulle komma med. Jag hängde med. Vi körde till ett barnhem som jag fick bo på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.