tisdag 7 april 2009

Kära dagbok

Kära Dagbok


Denna dag har jag varit ute för en riktigt illa misshandel.
Så här började det: Jag gick från min kompis. När jag kom till slutet
av kvarteret där han bor så började någon mystisk gubbe följa efter mig.
Jag började gå snabbare och snabbare men den mystiska gubben bara följde efter mig. Jag kände lukten av rök som närmade mig. När jag svängde till höger upp mot Kaptensgatan flög en annan människa över mig. Jag kunde inte se hur hon eller han såg ut. Han var bara mörkklädd. Han slog mig med ett järnrör i magen och på ryggen och ungefär två gånger i ansiktet. Minns inte så mycket av slagen. Jag minns att den andra gubben som var bakom mig kom med ett basebollträ och bankade mig i huvudet så jag svimmade av. Nu ligger jag på sjukhuset och är blåslagen över hela kroppen.


Idag har jag inte ätit mer än en skinksmörgås och druckit ett glas mjölk.
Jag kollade mig i spegeln och mitt ansikte såg inte det finaste ut. Jag hade blåtiror på båda ögonen och skrapsår här och där.
Mitt näsben var brutet också. Jag har ingen lukt men läkarna sa att den kommer
tillbaka efter ett tag. Jag är väldigt yr och känns som jag måste spy för det hade jag gjort hela natten ungefär. Nu har jag inte så mycket mer och skriva om.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.