söndag 5 april 2009

Dag 1
Jag vill hem, jag tycker att det är kallt att sova om nätterna. Jag har en gammal frigolitbit som jag har som madrass. Den hittade jag i en stor container och jag har en jacka som täcke. Men jag har ett ställe där jag kan få mat och vatten. Det är bakom en Burger King restaurang. Det är en som jag känner som jobbar där, som ger mig matrester, ibland hela burgare. Så jag slipper att gå hungrig.

DAG 2
I natt kunde jag inte sova på grund av att det var en fluga i ansiktet. Jag missade hela tiden när så jag slog mig i ansiktet. Så jag gick upp och leta efter mat. Jag såg några poliser som var ute och patrullerade. Jag gick fram och frågade om det fanns något barnhem i stan.
- Nej det finns det inte, men det finns i huvudstaden ca 20 mil här ifrån, sa polisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.