tisdag 7 april 2009

Dagbok över en dag.

Dag bok

Kära dagbok. Idag har jag haft ännu en helvetes dag. Allt började med att han väckte mig vid 4 tiden på morgonen. Jag vet ingenting om honom. Bara att han köpte mig för ungefär 2 månader sen. Han drog in mig i ett litet rum, där inne väntade min kund. Kunden luktade svett och sprit. Det känns alltid lika hemskt att komma in i det rummet. Man vet aldrig vem som sitter där.

Den långa, knubbiga mannen som satt där inne, våldtog mig och misshandlade mig. Efter det fick jag gå tillbaka till mitt lilla och smutsig rum. Jag bara la mig på den hårda sängen och började gråta. Jag tog som vanligt fram min flaska med sprit, drack några klunkar och försökte glömma allt. Detta var bara början på min dag. Jag låg inne på mitt rum sen i flera timmar. Dom flesta kunderna kommer inte fören framåt kvällen och natten.

Vid 5 tiden kom maten in på rummet. Idag var det rester från gårdagens köttgryta. Det såg hemst ut. Och det luktade inte så gott heller. Men det är bara att tugga och svälja för här vet man aldrig när man får mat nästa gång.

Det är hemskt att vara här. Hela tiden hör jag folk som skriker högt. Jag hade helst velat vara hemma nu. Jag är ju bara 19 år. Den dära hemska killen lovade mig ett modelljobb här i Italien. Men han ljög för mig, han sålde mig till en lång, smal, svarthårig man i 40 års åldern. Så just nu vill jag bara åka hem till mamma och pappa.

Men jag vet inte hur länge jag får stanna i det här fängelset. Mamma och pappa tror att jag har det bra. Jag har inte pratat med dom sen jag åkte hemmifrån. Jag hoppas bara just nu att polisen hittar oss snart så att jag kan få åka hem. Jag vill inte vara kvar här längre. Jag kan inte skriva mer nu. Snart börjar alla äkliga kunder komma.

Hejdå min kära dagbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.