söndag 5 april 2009

Hej dagbok!

Jag har inte ätit sen i måndags. Jag mår hur dåligt som helst, jag förstår inte att jag blir behandlad så här när inte andra blir det. Alla ska bli behandlade lika!
Nu är det kväll, och nu ska vi gå och leta efter något ställe vi kan sova på. Det blir bara mörkare och mörkare.
Efter en lång stund hittade vi ett ställe att lägga oos på, ett ställe nära stora vägen. Det är mycket hemskt att ligga här. Men det är inget att göra åt. Jag tycker så otroligt synd om oss som få lida såhär. Till slut somnade vi.
Efter fyra timmar vaknade vi. Helt plötsligt kom det två stora biffiga killar. Dom gick fram och tittade om vi hade något dom kunde ta, eller göra mot oss. Dom letade och tittade men tillslut gick dom. Vi somnade om, men efter tre timmar vaknade vi igen och gick upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.